loading...
فقط تو
only u بازدید : 33 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
Save Flash 3.0.65

 

برنامه می تواند در هر سایتی که می روید و از یک فایل کلیپ فلش خوشتان آمد برای شما دانلود کند. بسیار کارکردن با آن راحت و آسان می باشد

AlarmClock 1.0

حجم: 586KB

دانلود برنامه

only u بازدید : 42 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود KristanixSoftware ImageBadger Deluxe 4.948 نرم افزار تبدیل فرمت انواع تصاویر

نرم افزار Kristanix Software ImageBadger Deluxe ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف تصویر می باشد که کار شما را در تبدیل، فقط با زدن یک کلید راحت کرده است. این نرم افزار با اضافه شدن به منوی کلیک راست، به شما امکان تبدیل تصاویر را بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار های دیگر می دهد. این نرم افزار به صورت اتوماتیک تنظیمات مورد نظر شما را بر روی تصاویر اعمال می کند. حتی افرادی که در زمینه ی کار با نرم افزارهای مربوط به تصاویر مبتدی هستند می توانند بسیار ساده با این نرم افزار کاربردی تنظیمات مورد نظرشان را بر روی تصاویر انجام و کیفیت عکس را افزایش دهند. در طول برنامه پیغام هایی مشاهده خواهید کرد که شما را به سوی هدف مورد نظرتان راهنمایی می کند.

با این نرم افزار خیلی راحت و تنها با ۲ کلیک می توانید فرمت عکس را تغییر دهید. همچنین شما با این نرم افزار منحصر به فرد قادر خواهید بود تنظیمات خود را بر روی تصاویر با طیف گسترده ای از فیلترها مانند تغییر اندازه ی عکس، چرخاندن، میزان روشنایی و … انجام دهید. با این نرم افزار دیگر نگران اتلاف وقت خود در زمینه ی کار بر روی عکس ها نباشید و خیلی راحت و فقط با کلیک بر روی دکمه ی Go در کمترین زمان ممکن تنظیمات دلخواه خود را بر روی عکس ها پیاده کنید. هنگامی که بخواهید دسته ی زیادی از عکس های خانوادگی خود را به یک پسوند دیگر تبدیل کنید و یا کیفیت آنها را بهبود ببخشید و یا کار خاصی دیگر انجام دهید این نرم افزار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از نکات مثبت و منحصر به فرد این برنامه که آن را از سایرین ممتاز می کند تعداد پسوند های زیادی است که پشتیبانی می کند.

only u بازدید : 25 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود مجموعه ۲۰ رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

مجموعه ۲۰ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بین دانلود دریافت کنید.

only u بازدید : 35 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
کلیپ خنده دار موبایل از خندیدن یک بچه که این کلیپ بسیار زیبا را می توانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید .

                                         p30board.mee.ir

برایدانلود به ادامه مطلب بروید

only u بازدید : 27 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
بازی استراتژیک جنگی Company of Heroes که توسط سایت پی سی برد با فرمت جاوا در اندازه تصویر 128x160 - 176x220 - 240x320 پیکسل در اختیار شما قرار گرفته است.

              p30board.mee.ir

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

only u بازدید : 33 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
استفاده از این برنامه شما قادر هستید گوشی خود را به یک پیغام گیر تمام عیار تبدیل کنید.به علاوه میتونید در زمینه صدایی که دوست دارید را نیز پخش کنید.از این قابلیت میتوانید برای گول زدن تماس گیرنده، همانند برنامه ی CallCheater استفاده نمایید.در ضمن میتوانید سرود تولد یا ... رو هم برای شماره از پیش تعیین شده و بدون دخالت خودتان، پخش کنید.از دیگر قابلیت های برنامه، قابلیت Auto/Manual هست که به شما این امکان رو میدهد که دستی بودن یا پاسخ گویی خودکار رو انتخاب کنید.

                           p30board.mee.ir

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

only u بازدید : 38 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
امروز یه برنامه کامپیوتر براتون اوردم که خیلی خیلی باحاله امیدوارم شما هم خوشتون بیا د با این نرم افزار شما می توانید بازی های جاوای موبایل را در کامپیوتر بازی کنید نظر یا دتون نره.

                                           p30board.mee.ir

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

only u بازدید : 25 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
سي امين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به كليه ايرانيان به خصوص كاربران محرتم سايت پی سی برد تبريك عرض مينماييم.سرود معروف ايران ايران كه در پيروزي انقلاب اسلامي خوانده ميشد به صورت فايل صوتي و كيفيت مناسب به مناسبت دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي(22 بهمن) براي دانلود قرار گرفته است.

                                  پیروزی انقلاب اسلامی را به شما تبریک می گویم

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

only u بازدید : 33 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
یک کلیپ موبایل بسیار زیبا از راه افتادن یک ماشین که راننده دنبال ماشین می افته تا متوقفش کنه ! این کلیپ بسیار زیبا را پشنهاد می کنم در ادامه ی مطلب دانلود کنید.

                                           p30board.mee.ir

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

only u بازدید : 37 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

مکالمه صوتی و بسیار  خنده دار از یوزارسیف قلابی که خیلی جالب شده  با دو کیفیت توضیح : پیشنهاد میکنیم کلیله بازدیدکنندگان سریال پر مخاطب یوزارسف حتما این مکالمه تلفنی را دریافت کنند.

                            p30board.mee.ir

                                                       بسیار خنده دار

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 78

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 545
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 6,035
  • بازدید کلی : 74,446
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید