loading...
فقط تو
only u بازدید : 40 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

دیروز از معرفی تلفن های هوشمند چهار هسته ای ZTE در نمایشگاه MWC گفتیم و حالا نوبت به تبلت های این شرکت رسیده است‫.‬ ZTE امروز در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلونا از دو تبلت اندرویدی رونمایی کرد که توان پردازشی خود را از تگرا 3 انویدیا تامین می کنند‫.‬

این دو تبلت که با نام های ZTE T98 و ZTE PF 100 شناخته می شوند، تقریبا تنها در اندازه صفحه نمایش با یکدیگر تفاوت دارند. مدل PF100 دارای صفحه 10‪.‬1 اینچی بوده و صفحه نمایش T98 تنها 7 اینچ قطر دارد.

همان طور که گفته شد هر دو این ابزارها از پردازنده چهار هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی NVIDIA Tegra 3 بهره می برند و سیستم عامل آنها اندروید 4‪.‬0 است. حافظه داخلی این تبلت ها ۱۶ گیگابایت بوده و هر کدام یک گیگابایت رم دارند. . دروبین جلوی تبلت های ZTE دو مگاپیکسلی است و در عقب این تبلت از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. هر دو این تبلت ها تنها از امکان ارتباطی وای فای بهره می برند. البته برخی منابع از پشتیبانی UMTS در تبلت هفت اینچی وTD-SCDMAدر مدل 10‪.‬1 اینچی خبر می دهند.

ZTE هنوز خبری در خصوص قیمت احتمالی و یا زمان ارائه این تبلت ها به بازار منتشر نکرده است‫.‬



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 45 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

سرانجام بعد از ماه ها پیش بینی و گمانه زنی در مورد تبلت بعدی اپل همانطور که قبلا هم از شایعات شنیده بودیم، به روز معرفی آیپد 3 نزدیک می شویم.

دقایقی پیش اپل رسما برگزاری مراسم معرفی آی پد جدید را در روز چهارشنبه ۱۷ اسفند (۷ مارس) تایید کرد. این مراسم در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.

می دانید که اپل همیشه در تصویر دعوتنامه مراسم، چیزهایی از محصول بعدی اش پنهان می کند. شما در این تصویر چه می بینید؟ به نظر می رسد که دکمه Home ناپدید شده است؟

حالا که فقط حدود یک هفته با معرفی آی پد بعدی فاصله داریم، این آخرین فرصت برای پیش بینی تغییرات تبلت بعدی اپل به شمار می رود. می توانید پیش بینی تان را در بخش نظرات همین مطلب قرار دهید تا هفته آینده مشخص شود چه کسی توانسته محصول بعدی اپل را بهتر پیش بینی کند.



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 47 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)
همانطور که مطلع هستید شب گذشته نارنجی در یک کنفرانس خبری از اریک اشمیت رئیس هیات مدیره گوگل در مورد محدودیت های این شرکت برای ایران سوال کرده بود.

اریک اشمیت هم در واکنش به ما مشورت کوتاهی با وکیل حقوقی شرکت گوگل انجام داد و در پاسخ گفت هر چند که من با شما هستم اما این محدودیت‌ها از طرف دولت آمریکا تعیین می‌شوند و ما نقشی در این تصمیم‌گیری نداریم.

ساعاتی بعد وبلاگ فارسی گوگل اعلام کرد، این شرکت محدودیت ها برای «دانلود افزودنی های کروم» را برای ایرانی ها برداشته است. متن کامل پست وبلاگ گوگل را بخوانید:

ما همیشه پرسش‌هایی دریافت می‌کنیم درباره اینکه چرا امکان دسترسی به برخی از محصولات Google در ایران وجود ندارد. همانطورکه در گذشته بیان کرده‌ایم، ما به دلیل اینکه به‌عنوان یک شرکت آمریکایی ملزم به تبعیت از قوانین ایالات متحده هستیم، با محدودیت‌هایی برای ارائه محصولات به کاربران ایرانی روبرو می‌باشیم.

در این پست می‌خواهیم به اطلاع کاربران ایرانی برسانیم که به‌تازگی برنامه‌های افزودنی Chrome‏ (Chrome extensions) را به لیست محصولاتی که برای دانلود از ایران دردسترس می‌باشند افزوده‌ایم (با مطابقت کامل با قوانین کنترل‌کنندهٔ صادرات و برنامه‌های تحریم).

محصولات ما به ‌گونه‌ای خاص طراحی شده‌اند تا به مردم دنیا کمک کنند که نو‌آوری کنند، ارتباط برقرار کنند، تبادل نظر نمایند و برای اطلاعات جستجو کنند. و ما باور داریم که دسترسی به محصولات بیشتر به معنای انتخاب بیشتر، آزادی بیشتر و درپایان توان بیشتر برای مردم ایران و تمام دنیا است.


منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 41 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

نیازمندی ها: اندروید ۲٫۱ به بالا
بازی جدیدی از شرکت گیم لافت بنام The Adventure of TinTin که درواقع از داستان و انیمیشن بسیار زیبا و خاطره انگیز TinTin گرفته شده است.
این بازی را انجام دهید تا دنیای هیجان انگیز تین تین (تن تن) را تجربه کنید و در هر پیچ آن از هیجان به خود بلرزید. دوستان تین تین را در بالا ترین کیفیت و بصورت سه بعدی ملاقات کنید.



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 36 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

قرار است که فردا همزمان با شروع MWC اچ تی سی هم مراسم خود را در این کنفرانس شروع کند‫.‬ اما مثل اینکه قرار نیست درز اطلاعات حتی در این آخرین لحظات هم دست از سر شرکت ها بردارد و افراد کنجکاو ۲۴ ساعت هم نمی توانند صبر پیشه کنند‫.‬

HTC One X که قرار است یکی از سوگلی های شرکت اچ تی سی در کنفرانس موبایل امسال باشد، طبق شایعات موثق از چیپست چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی تگرا 3 انویدیا بهره می برد‫.‬ این تلفن همراه هوشمند را صفحه نمایش نسل دوم سوپر ال سی دی اچ دی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل همراهی می کند که 4.7 اینچ قطر داشته و با لایه ای از گوریلا گلاس ۲ محافظت می شود‫.‬

One X با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۱ گیگابایتی عرضه خواهد شد و امکان استفاده از کارت حافظه خارجی را روی آن ندارید‫.‬ اما شنیده می شود که قرار است به همراه آن یک اکانت دو ساله ۲۵ گیگابایتی رایگان DropBox توسط اچ تی سی عرضه گردد‫.‬

این موبایل هوشمند از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز سوپر برایت F/2‪.‬0 و قابلیت فیلمبرداری 1080p بهره می برد. از امکانات ارتباطی آن می توان به HSPA با سرعت ۲۱ مگابیت بر ثانیه، وای فای، جی پی اس، یو اس بی و بلوتوث نسل سوم اشاره کرد.

HTC One X دارای سیستم عامل اندروید 4.0 بستنی حصیری بوده و احتمالا قیمتی حدود ۹۳۵ دلار خواهد داشت‫.‬خب، این بار برای اطلاعات بیشتر لازم نیست وقت زیادی صبر کنید و تنها کافی است کمتر از ۲۴ ساعت منتظر بمانید و همه چیز را رسما از زبان مدیران HTC بشنوید. هرچند که احتمالا آنها هم چیزی بیش از این اعلام نخواهند کرد!

در ادامه مطلب می توانید برگه مشخصات فنی و برخی عکس های اچ تی سی وان ایکس را ببینید.



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 44 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)
آنتی ویروس قدرتمند و سبک دکتروب برای آندروید که با کمترین میزان مصرف از گوشی شما می تواند اسکن سریع و دقیقی را انجام دهد و بر خلاف دیگر آنتی ویروس ها به دلیل مصرف کم منابع گوشی کمترین میزان مصرف باتری را نیز دارد.آنتی ویروس Dr.Web Antivirus برای تمام گوشی های آندروید قابل نصب است.
این آنتی ویروس دارای ابزارهای قدرتمندی برای پیدا کردن گوشی و یا قفل آن موقع گم شدن یا دزدیده شدن می باشد.

نسخه جدید انتی ویروس دکتروب آندروید Dr.Web Antivirus V6.01.2 Android


منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 70 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

انیمیشن فوق العاده دیدنی و اکشن Justice League: Doom – لیگ عدالت : رستاخیز

محصول ۲۰۱۱ آمریکا با لینک مستقیم

با کیفیت عالی HD 720 | + زیرنویس فارسی هماهنگ |

دانلود انیمیشن  Justice League: Doom   لیگ عدالت : رستاخیز  محصول ۲۰۱۱ آمریکا با زیرنویس فارسی

ام انیمیشن : Justice League: Doom
ژانر : انیمیشن | اکشن
کارگردان : Lauren Montgomery
نویسنده : Dwayne McDuffie
گویندگان : Nathan Fillion, Paul Blackthorne and Claudia Black
تاریخ انتشار :   ۲۸ February 2012
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : ۱۰۵ دقیقه
امتیاز : -/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد
کیفیت : خارق العاده ۷۲۰p
فرمت : mkv
حجم : ۶۰۰ mb
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : کسی که تمام فایل های بت من را دزیده حالا تمام نقاط ضعف او را می داند و می خواهد که…



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 31 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

قسمت ۱ و ۲ ( شب ۱ و ۲ ) سریال فوق العاده زیبای  شام ایرانی با کیفیت عالی

با کیفیت HDTV 480p

دانلود سریال شام ایرانی

موضوع : اجتماعی
حجم  میانگین : ۵۰۵ مگابایت

میزبان شب ۱ : اشکان خطیبی
مهمانان شب ۱ : سروش صحت ، مهدی پاکدل ، رامبد جوانمیزبان شب ۲: رامبد جوان

مهمانان شب ۲ : سروش صحت ، مهدی پاکدل ، رامبد جوان
کارگردان : بیژن بیرنگ

خلاصه قسمت  اول : در اولین قسمت این برنامه رامبد جوان، اشکان خطیبی، مهدی پاکدل و سروش صحت با یکدیگر به رقابت میپردازند که اشکان خطیبی میزبانی سه شرکت کننده دیگر را برعهده دارد.
خلاصه قسمت دوم : در اولین قسمت این برنامه رامبد جوان، اشکان خطیبی، مهدی پاکدل و سروش صحت با یکدیگر به رقابت میپردازند که رامبد جوان میزبانی سه شرکت کننده دیگر را برعهده دارد.



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 27 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)
دانلود مجموعه ای جدید از اسکرین سیور های فلش که می توانید برروی گوشی خود که البته از فرمت swf پشتیبانی میکنند به عنوان اسکرین سیور استفاده نمایید.
این فلش ها در خود ساعت های دیجیتال و آنالوگ و نمایش میزان باطری موبایل و قدرت و سطح آنتن موبایل و تصاویر و امکانات دیگر که تمام بصورت محرک می باشد را به نمایش در می آورد.

دانلود پک اسکرین سیور Plus Me شامل فایل های SWF ساعت فلش و تقویم و آنتن و باطری بصورت انیمیشن


منبع:
http://webma-12.mihanblog.com

تعداد صفحات : 78

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 545
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 6,047
  • بازدید کلی : 74,458
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید