loading...
فقط تو
only u بازدید : 41 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

سالها است که آرزو و تخیل کارشناسان و علاقه مندان دنیای تکنولوژی یکی شدن موبایل و کامپیوتر است، که شرکت ها با کوچک و کوچک تر کردن ابزارها در حال حرکت به این سمت هستند. اما گروهی هم مانند کانونیکال به شکل دیگری این داستان را می بینند. این شرکت اعلام کرده کهسیستم عامل بازمتن محبوب اوبونتو به زودی بر روی ابزارهای اندرویدی دو و چند هسته ای عرضه خواهد شد.

پس از آن کاربران قادر خواهند بود بر روی موبایل شان همانند قبل از سیستم عامل اندروید استفاده کنند و هرگاه که به اوبونتو نیاز پیدا کردند، تنها کافی است که آن را با داک، به یک مانیتور و صفحه کلید وصل کنند و از تمام امکانات سیستم عامل بازمتن اوبونتو لذت ببرند. هر دوی سیستم عامل ها به طور همزمان بر روی همان یک دستگاه اجرا می شوند و می توانند سرویس های عمومی همچون SMS، دفترچه تلفن، اینترنت و حتی شاید مکالمه را با هم به اشتراک بگذارند.

کانونیکال می گوید: «تجربه شما از موبایل، یک اندروید خالص است، شما یک تلفن اندرویدی معمولی دارید. هنگامی که موبایل به یک نمایشگر متصل می شود، آنگاه یک نسخه کامل Ubuntu بر روی مانیتور به نمایش در می آید. این اوبونتو دقیقا همان نسخه ای است که میلیون ها کاربر تجاری و خانگی این سیستم عامل، آن را بر روی کامپیوترهای شان نصب کرده و استفاده می کنند. و همانند آن می تواند برنامه های لینوکسی را اجرا کند، از ویرایشگر عکس گرفته تا اپلیکیشن های کاربردی اداری و موسیقی و ویدیو.» به نظر می رسد موبایل اندرویدی شما برای بهره بردن از اوبونتو، تنها لازم است که دو هسته ای بوده و دارای پورت USB و HDMI باشد، که تقریبا اغلب از موبایل های پیشرفته اندرویدی که در حال معرفی هستند، چنین مشخصاتی را دارا می باشند.

این شرکت قصد دارد که نمایش زنده ای از اوبونتوی اندرویدی اش را برای کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا آماده و عرضه نمایید.پس بهتر است چند روزی صبر کنیم تا بتوانیم به جزئیات کاملتری از این موبایل-پی سی دست یابیم.



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 26 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

مثل اینکه ال جی حسابی در بازار تلفن های همراه فعال شده و قصد دارد در MWC 2012 علاوه بر اندرویدی های نان زنجبیلی ۲.۳، Ice Cream Sandwich را هم با مخلفات قابل قبولی در ویترینش داشته باشد: شاید چیزی مانند یک اپتیموس 4X HD.

این تلفن همراه ۴.۷ اینچی قرار است از نیم دوم سال جاری میلادی در اروپا به بازار عرضه شود و اولین مدل ال جی است که از پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی چهار هسته ای Tegra 3 بهره می برد. صفحه نمایش این موبایل از نوع HD IPS LCD با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل بوده و به نظر می رسد نسخه کاملا شخصی سازی شده ای از اندروید 4‪.‬0 بر روی آن نصب شده باشد.

از دیگر مشخصات این تلفن همراه هوشمند می توان به باتری ۲۱۵۰ میلی آمپری، رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آن اشاره کرد. این موبایل تنها ۸.۹ میلیمتر ضخامت داشته و از اپتیموس وی یو هم نازک تر است. پردازنده تگرا 3 این موبایل دارای یک هسته پنجم کم مصرف است که آن را قادر می سازد تا کارهایی را که به پردازش سنگین و ویژه ای نیاز ندارند، انجام داده و طول عمر باتری را تا حد زیادی افزایش دهد.



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 34 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

آیا میدانستید یکی از شایع ترین علل تصادفات استفاده از تلفن همراه است؟ عاملی که هم می تواند حواس راننده را از خیابان پرت کند و هم عابر را از نگاه کردن به خیابان هنگام عبور از آن بازدارد.

اما شما دارندگان تلفن های هوشمند شاید شانس این را داشته باشید تا از چنین تصادفاتی جان سالم به در برید! جالب است بدانید اپلکیشن هایی وجود دارند که هنگام کار با تلفن دوربین آن را فعال می کنند و شما می توانید تصویر جلوی پای خود را در پس زمینه موبایل تان مشاهده کنید.

اپلیکیشن Type n Walk برای آیفون، به شما این امکان را می دهد که تصویر روبروی خود را مشاهده کنید و همزمان به فعالیت هایی مانند پیامک زدن، توییت کردن و چک کردن ایمیل در داخل برنامه بپردازید.

اما اپلیکیشن Transparent Screen برای اندروید دست شما را تا حدودی بازتر می گذارد؛ بدین ترتیب که پس از اجرای برنامه دوربین فعال گشته و تصویر مقابل شما به صورت نسبتا محو ظاهر می شود. حال شما میتوانید به هر بخش موبایل تان که خواستید بروید و به انجام کارهای خود بپردازید.

البته طبیعی است که چنین اپلیکیشن هایی با روشن نگاه داشتن مداوم دوربین، مصرف باطری شما را دو چندان می کنند. پس توصیه می کنیم غیر از مواقع موردنیاز آن ها را روشن نگذارید.

آیفون داران اپلیکیشن Type n Walk را می توانند با قیمت ۰.۹۹ دلار از اپ استور، و اندروید دوستان نیز اپلیکیشنTransparent Screen را به رایگان می توانند از بازار دانلود نمایند.


unnamed-narenji-ir.jpg

mzl.rmnbyusa.320x480-75.jpg



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 40 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

آیا شما از آن دسته افراد هستید که فیلم هایی با پایان خوش را می پسندید یا اینکه یک پایان متفاوت را ترجیح می دهید؟ آیا هیچگاه به این موضوع فکر کرده اید اگر پایان فیلم طبق خواست شما تمام شود چه احساسی به شما دست خواهد داد؟

MyndPlay مدیا پلیری است که با خواندن ذهن شما، آن چه را می خواهید در مقابل چشمانتان قرار می دهد. این دستگاه شامل هدستی است با قابلیت ثبت امواج الکتریکی مغز که هنگام دیدن فیلم یا بازی کردن سعی می کند ذهن شما را بخواند! این محصول توسط کمپانی Neurosky ساخته شده و به همراه یک نرم افزار همراه ارایه می شود.

برای استفاده از این دستگاه شما باید هدست را بپوشید. در ساخت هدست MyndPlay از سنسورهای امواج مغزی استفاده گردیده است. این هدست تلاش می کند بر اساس اطلاعات دریافتی از مغز شما میزان تمرکز و آرامش و احساسات شما را تحلیل کند. پس از آن زمانی که یک فیلم مخصوص Myndplay را مشاهده می کنید صحنه و روایت بسته به عکس العمل شما نسبت به داستان تغییر خواهد کرد.

برای مثال اگر یک صحنه ترسناک منجر به واکنش ترس از سوی شما شود، سیستم به پایان دیگری سوئیچ می کند که در آن کاراکتری که موجب ترس شما شده با سرنوشت بدی مواجه گشته و حذف گردد!

سازندگان MyndPlay بر این باورند که این تکنولوژی پتانسیل این را دارد که به عنوان یک ابزار آموزشی و درمانی مورد استفاده قرار گیرد. به نوشته وب سایت این شرکت، از آنجایی که این سیستم قادر به اندازه گیری بازخورد و واکنش مغز به محرک های مختلف است، می تواند در توسعه فکر و ذهن و کنترل مفید واقع شود. پیش بینی شده اپلیکیشن های متفاوت موجود در این مجموعه به منظور استفاده در مدارس، شرکت ها، آموزش های ورزشی، سلامت روان و تبلیغات مورد استفاده قرار گیرند.

MyndPlay موجود در بسته به همراه هدست بی سیم با قیمت ۹۹ یورو عرضه می شود. به همراه این دستگاه یک هدبند بلوتوث که BrainBand نام گرفته و جهت آموزش برنامه های ورزشی طراحی شده نیز ارائه می گردد. در صورت درخواست این گزینه قیمت به ۱۲۹ یورو افزایش می یابد.

هرچند تعداد فیلم ها و محتوای آماده جهت استفاده در این دستگاه زیاد نیست ولی به گفته سازنده، آنها در حال توسعه پلتفرمی جهت کمک به تولید محتوا و ویدئوهای بیشتر می باشند، چیزی که آنرا سبک جدیدی در فیلم سازی می نامند ساخت فیلم با روایت و پایان های متفاوت.
<



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com
only u بازدید : 51 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

فصل ۲ به صورت کامل ( ۲۲ قسمت ) سریال فوق العاده دیدنی ، هیجان انگیز و ترسناک

 Supernatural - ماوراء طبیعه

محصول CW آمریکا

| بـا کـیـفـیـت عـالـی HDTV +  زیرنویس فارسی |

دانلود فصل 2 سریال Supernatural   ماوراء طبیعه با زیرنویس فارسی

نام سریال : Supernatural  – ماوراءطبیعه
ژانر سریال : هیجان انگیز | راز آلود | درام | ترسناک
کارگردان : Eric Kripke
بازیگران :
Jared Padalecki در نقش Sam Winchester
Jensen Ackles در نقش Dean Winchester
امتیاز : ۹/۱۰
فصل : دوم
کیفیت : عالی HDTV
تعداد قسمت : ۲۲ قسمت
حجم : میانگین ۱۵۰
فرمت : mkv
زیرنویس فارسی : دارد
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
خلاصه داستان : ماجرای زندگی دو برادر است که در کودکی طی حادثه وحشتناکی مادر خود را از دست داده و پدرشان را هم گم کرده اند. حالا که به دو جوان رعنای معاصر تبدیل شده اند و شهر به شهر دنبال پدرشان می گردند. آن دو در مسیرشان مرتب با حوادث فراواقعی روبرو می شوند که هیچ توضیح علمی ندارند. این دو باید بر تمام دشمنان – اعم از ارواح و اجنه و شیاطین و قاتلان روانی و دیوانه های گوش به فرمان اهریمن – فائق آیند و خیر و سلامت و نیکی را حفظ نمایند. به لحاظ ساختاری, این سریال – مثل سایر آثار آمریکایی- انقدر خوش ساخت هست که چشم را خسته کند و جذاب بنماید.



منبع:
http://webma-12.mihanblog.com

تعداد صفحات : 78

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 545
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 6,052
  • بازدید کلی : 74,463
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید